hoofdfoto

hoofdfoto

13 mei 2014

Voor het eerst naar de vlooienmarkt in Bakkeveen....

Vlooienmarkt Bakkeveen

Onlangs ben ik voor het eerst naar de vlooienmarkt in Bakkeveen geweest. Ik dacht dat ik 's ochtends om half negen lekker vroeg was, maar het parkeerterrein stond al vol. Wat een enorme vlooienmarkt! Veel particulieren, maar ook handelaren en natuurlijk veel bekende brocante gezichten.

Ik moest eerst even de bomen door het bos leren zien, maar toen werd het leuk. Natuurlijk hebben de brocanteurs prachtige dingen staan, maar op een vlooienmarkt is het juist de kick om iets op de kop te tikken voor een zacht prijsje, vooral als je net als ik nog niet zo lang bezig bent en heel veel leuk vindt. Ik dacht even dat het niets ging worden, maar net toen ik naar huis wilde gaan, trof ik toch nog een paar leuke vondsten.

Wat te zeggen van deze scheerkist, hier ben ik echt blij mee.

Of dit leuke vertinde blik, of dit olielampje?

Volgende keer weer, zeker weten!

Groeten Agnes

Geen opmerkingen: